نمایش نقاشی های دیده نشده از چرچیل

نمایش نقاشی های دیده نشده از چرچیل آتلیه دات کام: به گزارش آتلیه دات کام، چندین تابلو نقاشی که توسط «وینستون چرچیل»، نخست وزیر سابق بریتانیا خلق شده اند و تابحال به معرض نمایش گذاشته نشده اند در نمایشگاهی واقع در ایالات متحده آمریکا عرضه می شوند.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، نمایشگاه «وینستون چرچیل: تاریخ سازی، خلق هنر» که از اواخر سالجاری میلادی در موسسه «هنرهای زیبا هیتر جیمز» واقع در کالیفرنیا به معرض نمایش گذاشته می شود، ۱۰ مورد از آثار هنری به جای مانده از «ویسنتون چرچیل»، نخست وزیر سابق بریتانیا را به نمایش می گذارد که تابحال به معرض نمایش گذاشته نشده اند.
«آرت نت» نوشت، این نقاشی ها از یک مجموعه خانوادگی به این نمایشگاه امانت داده شده اند. این مجموعه خصوصی بزرگترین مجموعه هنری خصوصی آثار «چرچیل» در خارج از بریتانیا به حساب می آید.
این نمایشگاه که نقاشی های با مبحث منظره و طبیعت بی جان را شامل می شود، نگاه نزدیکتری به فعالیتهای هنری «چرچیل» دارد.


«وینستون چرچیل» بیشتر به جهت اینکه در دوران جنگ جهانی دوم بعنوان نخست وزیر بریتانیا فعالیت کرد بین مردم معروف است. وی در نوامبر سال ۱۸۷۴ در یک خانواده اشرافی متولد شد. با این وجود «چرچیل» یک نقاش هم محسوب می شود؛ نقاشی که شیفته به تصویر کشیدن منظره ها بود.
«چرچیل» فعالیت سیاسی را حوالی ۱۹۰۰ میلادی، یعنی زمانیکه یکی از اعضای پارلمان بریتانیا بود شروع کرد و در نهایت به نخست وزیر بریتانیا تبدیل شد.
«چرچیل» بعنوان یک نقاش امپرسیونیست به ثبت منظره ها بویژه در ساعت نخست و پایانی روز بسیار علاقه داشت. او که یک نقش حرفه ای نبود، به رغم امپرسیونیست های فرانسوی به دنبال مکانهای دوردست و طبیعت الهام بخش نبود، بلکه از مناظر اطراف خانه اش استفاده می کرد.
البته این به آن معنا نیست که «چرچیل» فقط از مناظری که برایش آشنا بودند نقاشی می کرد. او به واسطه شغلی که در پیش گرفته بود، بسیار سفر می کرد و در طول این سفرها زمانی را به هنر اختصاص می داد.
«چرچیل» مدتی را هم در «خاور نزدیک» زندگی می کرد. وی در این دوران هم به خلق تابلو نقاشی مشغول بود. نقاشی هایی که در مصر خلق کرده بود، ابرهای طلایی، آسمان آبی و زمین سبز و زرد را به تصویر می کشند. او حتی در یکی از این نقاشی ها اهرام مشهور مصر را به تصویر کشیده است.
در ادامه تصاویری از نمایشگاه جدید مختص آثار وینستون چرچیل را مشاهده می کنید:













منبع:

1403/04/25
13:08:59
5.0 / ۵
287
تگهای خبر: تصویر , سفر , منظره , نقاشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 477
بازدید دیروز: 8,149
هفته اخیر: 38,468