نقاط وصل مدرنیته و معماری ایران بررسی می شود

نقاط وصل مدرنیته و معماری ایران بررسی می شود آتلیه دات کام: آتلیه دات کام: نشست بررسی گفتمان مدرنیته و معماری ایران با محوریت هنر مهدی علیزاده ـ از معماران سرشناس ایرانی ـ در یک نشست بررسی خواهد شد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، نشست «مهدی علیزاده و گفتمان مدرنیته و معماری ایران» روز چهارشنبه، سوم مرداد ماه انجام خواهد شد.
این جلسه با سخنانی از علی کیافر ـ معمار، شهرساز، پژوهشگر و تحلیلگر مسائل شهری ـ، سیروس باور ـ معمار، مورخ معماری ایرانی و استاد دانشگاه تهران ـ، سید محمد بهشتی ـ عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و از اعضای پیوسته فرهنگستان هنر ـ و شهاب الدین شهابی ـ معمار ـ همراه خواهد بود.
شهاب الدین شهابی پیشگفتار، ایران و مدرنیته را برعهده دارد و بخش سخنان سیروس باور با عنوان «علیزاده را بشناسیم» خواهد بود.
سخنان بهشتی نیز با عنوان «سنت، مدرنیته، امتناع از معاصر شدن»، سخنان کیافر «مدرنیته ایرانی، جامعه، هویت، فرهنگ، شهر و معماری» و سخنان علیزاده با عنوان «مدرنیته در ایران» همراه خواهد بود.
این جلسه چهارشنبه سوم مردادماه در تهران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده معماری و شهرسازی، تالار شهید دلبری انجام خواهد شد. نشست ساعت ۱۵ شروع خواهد شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.






منبع:

1403/05/02
11:28:54
5.0 / ۵
288
تگهای خبر: فرهنگ , فرهنگستان , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 456
بازدید دیروز: 8,149
هفته اخیر: 38,426