آخرین وضعیت ساخت کاخ جشنواره ها از زبان وزیر فرهنگ

آخرین وضعیت ساخت کاخ جشنواره ها از زبان وزیر فرهنگ به گزارش آتلیه دات کام، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین وضعیت ساخت کاخ جشنواره ها که با نام «آسمانه هنر ایران» شناخته می شود را، شرح داد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت آقای رئیس جمهور گزارشی را از اقداماتی که باید در آینده صورت گیرد همراه با زمان بندی های ۸ ساله عرضه کردم.
وی ادامه داد: همچون ی آن، کاخ جشنواره هاست که نام آن «آسمانه هنر» است. به اهالی فرهنگ و هنر تعهد کرده بودیم که قبل از ۵۰ سالگی انقلاب اسلامی کار آنرا به اتمام برسانیم.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی افزود: اقدامات در ارتباط با تملک آنرا به پایان رساندیم و ۲۵۰۰ میلیارد تومان از املاک وزارت خانه را با فروشنده تهاتر کردیم. رئیس جمهور شهید هم دستور پرداخت هزار میلیارد تومان را دادند.

بیشتر بخوانید:

فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره

براساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی با بیان اینکه ان شاءالله همکاران بعدی این کار را به نتیجه برسانند، اظهار نمود: مسابقه طراحی را به شکل بین المللی در نظر گرفتیم که به نفر برتر ۴ میلیارد تومان جایزه تعلق می گیرد.


1403/05/20
10:00:34
5.0 / ۵
272
تگهای خبر: جشن , جشنواره , طراحی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 8,481
بازدید دیروز: 4,970
هفته اخیر: 48,848