وزیر ارشاد با حضور در خبرگزاری مهر؛

رئیس جمهور شهید برایم استاد و بزرگ تر بود

رئیس جمهور شهید برایم استاد و بزرگ تر بود به گزارش آتلیه دات کام، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در خبرگزاری مهر در رابطه با ارتباطی که با شهید رئیسی داشت گفت و از نقش رسانه ها در پرشورتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری تقدیر نمود.


دریافت 11 MB به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ظهر امروز جمعه ۱۵ تیر ماه پس از دریافت رای در تالار وحدت با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل و مدیران و دبیران گروه رسانه ای مهر دیدار و از بخش های مختلف خبرگزاری بازدید نمود.
وزیر ارشاد در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در رابطه با نقش پررنگ رسانه ها برای دعوت از مردم به حضور پای صندوق های رای اظهار داشت: خوشحالم که این فرصت پیش آمد تا به همکارانم در خبرگزاری مهر خداقوت عرض کنم و از عزیزانمان در همه بخش های خبرگزاری تقدیر و تشکر کنم. بهرحال خبرگزاری مهر بیشتر سویه فرهنگی و هنری دارد.
وی افزود: الحمدالله رسانه های ما، هم در انتخابات مجلس و هم در این انتخابات ریاست جمهوری که به علت شهادت رئیس جمهور کشورمان سبب شد کشور با کم ترین میزان آمادگی وارد فضای انتخابات شود، مصادف شدن با فصل گرم سال و انتخاباتی که همراهش انتخابات شوراها را نداشت و دیگر مشکلات، انصافاً خوب عمل کردند. دوستان هم در رسانه ملی و هم در خبرگزاری ها و روزنامه ها تلاششان ستودنی است و من جا دارد از اینجا از تمام همکاران رسانه ای که امروز هم با قوت دارند کارشان را با کمترین امکانات انجام می دهند و هم انتخابات را پوشش می دهند و هم به پرشورتر شدن انتخابات کمک می کنند، تقدیر و تشکر کنم.
اسماعیلی ضمن اشاره به رابطه نزدیکی که با شهید رئیسی داشته است، بیان نمود: رابطه من با آقای رئیس جمهور شهید ورای رابطه یک رئیس و مرئوس و وزیر و رئیس جمهور بود. ایشان برای من یک استاد و بزرگ تر بودند. من داغ سنگینی را از دوری ایشان بر دل دارم و اینروزها برای من خیلی سخت گذشته است. برای روح بلند ایشان هم نشینی با اباعبدالله را مسالت می کنم که همیشه و در همه حالات ایشان توجه ویژه داشتند به توسل، زیارت و آل الله و این مسئله با روح و خونشان عجین شده بود.
او در آخر بیان نمود: هیچ چیزی برای من و دوستانم بار غم ایشان را کاهش نمی دهد و این غم برای ما همیشگی است. ما خودمان را دلخوش کرده ایم که ان شاءالله ما هم هرچه سریعتر بتوانیم با شهادت به این عزیز بپیوندیم.


منبع:

1403/06/03
09:50:01
5.0 / ۵
212
تگهای خبر: فرهنگ , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 8,472
بازدید دیروز: 4,970
هفته اخیر: 48,830