تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره گروه نوازی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره گروه نوازی آتلیه دات کام: مهلت نام نویسی و ارسال آثار جهت شرکت در اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران تمدید گردید.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، باتوجه به تقاضای تمدید مهلت ارسال آثار از طرف متفاضایان به دبیرخانه جشنواره، مهلت نام نویسی و ارسال آثار را تا روز شنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۳ تمدید کرد. قبل از این قرار بود تا روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه روند ثبت نام و ارسال اثر صورت بگیرد.

علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند در سه بخش «موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی و پیانو» آثار خودرا در تارنمای جشنواره ثبت کنند.

با عنایت به جدول زمان بندی اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله داوری حضوری روز ۹ مهر ماه بوسیله تارنمای جشنواره اعلام و داوری حضوری جشنواره در بخش گروه نوازی موسیقی ایرانی و جهانی در ایام ۱۲ و ۱۳ مهر ماه و در بخش پیانو ۱۹ مهر ماه برگزار می شود.

در این جشنواره که در سطح استان تهران برگزار می گردد هنرمندان در قالب گروه نوازی حضور داشته و در بخش های موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی به رقابت می پردازند.

جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری انجمن موسیقی استان و بمنظور ایجاد فضایی رقابتی و تشویق هنرمندان موسیقی استان برگزار می گردد.




منبع:

1403/06/18
09:42:44
5.0 / ۵
115
تگهای خبر: پیانو , جشن , جشنواره , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 676
بازدید دیروز: 5,654
هفته اخیر: 39,116