اوضاع جسمی حامیم مساعد است

اوضاع جسمی حامیم مساعد است آتلیه دات کام: آتلیه دات کام: وضعیت جسمی «حامیم» (خواننده موسیقی پاپ) که شامگاه 8 خرداد بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران روانه بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شده بود، حالا بعد از عمل های جراحی مساعد است.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، شرکت «آراد» (شرکت کنسرت گزار خواننده)، با بیان این خبر نوشته است: «به اطلاع می رساند بامداد امروز (۱۰ خرداد) سومین عمل جراحی «حامیم» با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی سه ساعته در اتاق عمل، اخبار امیدوارکننده ای از روند درمانی «حامیم» را به خانواده او منتقل کرده اند. گزارش های پزشکی حاکی از بهبود اوضاع جسمی این خواننده است که بایستی همچنان تحت نظر باشد و دیگر هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی کند.
در این میان انتشار اخبار نادرست در بعضی رسانه ها و رسانه های اجتماعی، در اوج بی اخلاقی انجام شده که ضمن تکذیب کلیه اخبار غیرموثق و بدون منبع، امروز به کلیه دوستداران «حامیم» اعلام می نماییم که بعد از عمل موفقیت آمیز بامداد امروز، روند عادی و روتین درمانی او در حال انجام می باشد.
لطفا به اخبار نادرست توجه نکنید و هر روز اخبار و اطلاعات درباره ی روند درمانی «حامیم» را در صفحات رسمی موسسه «آراد» پیگیری کنید.»
روز گذشته، سعید سال افزون (مدیرعامل کمپانی آراد) به ایسنا آگاهی داده بود که این خواننده در پی تصادف در اتوبان نیایش از ناحیه سر و صورت گرفتار لطمه جدی شده و در ای سی یو به سر می برد.



1403/03/12
10:21:40
5.0 / ۵
454
تگهای خبر: شركت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 792
بازدید دیروز: 8,149
هفته اخیر: 39,098