موزه هنرهای معاصر با مبحث فلسطین همراه می شود

موزه هنرهای معاصر با مبحث فلسطین همراه می شود به گزارش آتلیه دات کام، نمایشگاه جدید موزه هنرهای معاصر تهران منتخبی از آثار هنرمندان ایرانی، فلسطینی و بین المللی با مبحث فلسطین خواهد بود که با عنوان «نقشی بر سنگ» به معرض نمایش گذاشته می شود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندان ایرانی، فلسطینی و بین المللی با عنوان «نقشی بر سنگ» و با مبحث فلسطین، ساعت ۱۷ روز ۱۹ تیرماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح می گردد.
رویکرد این نمایشگاه مبحث فلسطین است و شامل آثاری از گنجینه موزه‌ی هنرهای معاصر تهران، مؤسسه فرهنگی و هنری صبا، حوزه‌ی هنری، بنیاد فرهنگی روایت فتح و مجموعه شخصی است.
این نمایشگاه به کیوریتوری محمدرضا وحیدزاده ـ منتقد و پژوهشگر هنر ـ به نمایش درخواهد آمد.



بر مبنای آن چه که موزه هنرهای معاصر اعلام نموده «این نمایشگاه به معرفی و نمایش آثار هنرمندانی با سبک ها و روشهای فنی متعدد از دوره های مختلف خواهد پرداخت که در جنگ غزه پس از هفت اکتبر و در اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.»
ارائه‌ی تصاویر و فیلم هایی از هنرمندان نوگرای معاصر جهان همچون بنکسی، آی وی وی، مایک پار، سامیه حلبی و میسره بارود هم بخش دیگری از این نمایشگاه را تشکیل می دهد.
در نمایشگاه «نقشی بر سنگ» بیشتر از ۱۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی، فلسطینی و بین المللی همچون حبیب الله صادقی، کاظم چلیپا، ایرج اسکندری، حسین خسروجردی، ناصر پلنگی، غلامعلی طاهری، مصطفی گودرزی، مرتضی اسدی، عبدالحمید قدیریان، احمد اسفندیاری، محمدعلی ترقی جاه، حبیب الله آیت اللهی، علی وزیریان، مصطفی ندرلو، سلیمان منصور، نبیل عنانی، مصطفی حلاج، مونا سعودی، کمال بلاطه، نوید نبعه، برهان کرکوتلی، عبدالمعطی ابوزید، عبدالرحمن المزین، حسین سعید، توفیق عبدالعال، ابراهیم هزیمه، محمد الشاعر، جمال افغانی، مارک ویریش، کلود لازار و … به معرض نمایش گذاشته می شود.



این نمایشگاه روز سه شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح می گردد و تا ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ برای بازدید برپا خواهد بود.



1403/04/18
12:10:15
5.0 / ۵
274
تگهای خبر: اسكن , فرهنگ , موزه , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 473
بازدید دیروز: 8,149
هفته اخیر: 38,460